Հազար ու մի հարց հոգեբանությունից
Հոկտեմբերի 1-ին ԱրՊՀ-ի մանկավարժության եւ հոգեբանության ամբիոնի հյուրն էր հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, Երեւանի պետական մանկավարժական համալսարանի դասախոս, հոգեբանական ծառայության ղեկավար Արմեն Բեջանյանը: Դասախոսությունը լսելու էին եկել մանկավարժներ, հոգեբաններ, սոցիալական ծառայության աշխատողներ:
Անդրադառնալով մանկական տարիքում երեխաների հոգեբանական խնդիրներին, դասախոսը կարեւորեց հոգեբանական այն միջավայրը, որտեղ երեխան պետք է իրեն ապահով զգա: Այնուհետեւ գալիս է կարիքների բուրգի ձեւավորումը, որոնք լինում են հոգեբանական եւ ֆիզիոլոգիական բնույթի, դրանց դիտարկումը գիտական տեսանկյունից:Կամ էլ ինչ է նշանակում << հաշմանդամութուն>> հոգեբանական դիտանկյունից:
Ընդհանրապես պատերազմից հետո եւ մանավանդ՝ ապրիլյան քառօրյա պատերազմից հետո հոգեբանական ծառայությունները կանգնեցին լուրջ խնդրի առջեւ երեխաների հոգեբանական բարդույթների հաղթահարման հարցերում:
Անդրադարձ եղավ նաեւ սոցիալական ծառայողի կողմից հաշմանդամի հոգեբանական բարդույթների հաղթահարմանը:
Բազմավաստակ հոգեբանը դասախոսություններն ընդհատում էր հետաքրքրաշարժ խաղերով ու կյանքից բերված կոնկրետ օրինակներով:
<<Ապառաժ>>